Τσικνοπαρασκευή...

10:04:00 μ.μ. 5 Comments A+ a-

 in English

Όχι, δεν κάνω επανάσταση κατά της Τσικνοπέμπτης... απλά τις Πέμπτες δεν έχω μάθημα στο φροντιστήριο. Έτσι είπα στα juniorάκια μου αν θέλανε και να έρθουν σήμερα για μάθημα ντυμένα καρναβαλάκια... Έτσι για να φτιάξει η διάθεση και να αλλάξουμε λίγο παραστάσεις. Είχα στολίσει από την Τετάρτη την τάξη με μπαλόνια και σερπαντίνες και ήταν μια όμορφη αποκριάτικη ατμόσφαιρα... Βέβαια δεν ήρθαν όλα τα παιδιά μου ντυμένα..ίσως δεν θέλανε.. Σχεδόν όλα τα κορίτσια μου πάντως ήταν πειρατίνες ... Τα αγόρια δεν ντυθήκανε τα περισσότερα..απλά βάψανε τα μαλλιά τους σε πρασινομπλέ αποχρώσεις...Κανένα από τα παιδιά μου δεν είχε καινούρια στολή - μου το είπανε γι' αυτό το ξέρω- αλλά δεν τους ένοιαζε...Μια χαρά περνάνε και με τις περσινές στολές τους...Άλλωστε για να διασκεδάσεις στις Απόκριες δεν είναι ανάγκη να ντύνεσαι με καινούριες στολές...αρκεί να έχεις κέφι...Οι πιο όμορφες στολές ήταν δύο που για να τις φτιάξεις δεν κόστιζαν σχεδόν καθόλου...Η Αντριάνα ντύθηκε κουνέλι...φόρεσε τα άσπρα ρούχα της, έδεσε ένα στρογγυλό ροζ χαρτί στην κοιλιά της, στερέωσε με τσιμπιδάκια δυο χειροποιήτα χάρτινα κουνελοαυτάκια, μουστάκια με μαύρο μολύβι της μαμάς και έτοιμο το κουνέλι...Μέχρι και αληθινό καρότο κρατούσε..Γέλασα πολυ!!! Τον Γιάννη σχεδόν δεν τον γνώρισα..Ένας τέλειος μικρός πανκ !!! Η μαμά του αφιέρωσε στο βάψιμό του..μια χρωματιστή περούκα και παλιό σχισμένο τζιν και έτοιμος... Με φαντασία και καλή διάθεση όλα γίνονται..χωρίς να χρειάζεσαι πολλα λεφτά..Εμείς περάσαμε καλά σήμερα και το χάρηκα που ήρθαν καρναβαλάκια..Κι εκείνα όμως είχαν άλλη διάθεση... Ζωγράφισαν και χάρτινες μάσκες που τύπωσα από εδώ...Αν δεν ήταν και το άτιμο το τεστ της Δευτέρας να τους χαλάει την ψυχολογία - χε χε- ίσως περνούσαμε ακόμα καλύτερα!!! Καλές απόκριες σε όλους μας !!!!

5 σχόλια

Write σχόλια
18 Φεβρουαρίου 2012 - 12:42 π.μ. delete

Τέλεια, τι ωραία που χαίρονται τόσο τα παιδιά με τα καρναβάλια...ελπίζω να τους βάλεις εύκολα στο τεστ και καλούς βαθμούς κυρία!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
18 Φεβρουαρίου 2012 - 12:52 π.μ. delete

Ναι, ναι οτι μπορώ κάνω...άμα διαβάσουν κάτι θα γράψουν χεχε

Reply
avatar
mammy on line
AUTHOR
18 Φεβρουαρίου 2012 - 6:05 μ.μ. delete

Αχ Ελπίδα μου θυμήθηκα τα δικά μου, όταν έκανα μάθημα στα juniorακια μου, τι ωραία που ήταν τις απόκριες και το νοστάλγησα!
Ωστόσο έχω την δικιά μου την ζουζούνα τώρα που ντύνεται όλα τα καρναβάλια μαζί.Ότι στολή είχαμε στο σπίτι τη φόρεσε κι ακόμα δεν καταλήξαμε ποια της αρέσει πιο πολύ.
Καλό Σ/Κ

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
18 Φεβρουαρίου 2012 - 9:33 μ.μ. delete

Θεανώ μου..ελπίζω να καταλήξει σύντομα η ζουζούνα σου!! Και βάλε και καμιά φωτό να την καμαρώσουμε και να δούμε τι της άρεσε τελικά!!!

Reply
avatar
20 Φεβρουαρίου 2012 - 10:40 μ.μ. delete

Τέλεια! Τι ωραία τα καρναβαλάκια! Πολύ τα χαίρομαι!
Και του χρόνου!

Reply
avatar