Ξέρετε το Pinterest ;

by - Τρίτη, Ιανουαρίου 31, 2012

in English



Από μικρή μου άρεσε να έχω σε αρχείο διάφορες εικόνες και άρθρα που μου άρεσαν, συνταγές που ήθελα να δοκιμάσω, κατασκευές που σκόπευα να φτιάξω, όμορφες ιδέες, συμβουλές για ομορφιά ή για οργάνωση, μέρη που ήθελα να πάω, αστείες φωτογραφίες....Στην αρχή όλα αυτά τα έκοβα από περιοδικά ή εφημερίδες..Αργότερα τα κρατούσα στον σκληρό μου δίσκο και πρόσθετα τις σελίδες στα αγαπημένα μου ...μέχρι και πρόσφατα δηλαδή..Μέχρι και πριν από λίγο καιρό...Μέχρι που ανακάλυψα το Pinterest..το τελειότερο (για μένα τουλάχιστον) σύστημα αρχειοθέτησης, συλλογής και διαμοιρασμού αγαπημένων εικόνων και ιδεών και ένα σωρό άλλων όμορφων πραγμάτων....Ουσιαστικά ένας τεράστιος εικονικός πίνακας σημειώσεων...Πως λειτουργεί ; Μόλις γίνεις μέλος μπορείς να δημιουργήσεις τα προσωπικά σου boards - κάτι σαν φακέλους με θέμα της επιλογής σου...- για παράδειγμα: συνταγές ή κατασκευές κλπ..Εκεί μπορείς τα τοποθετείς - αρχειοθετείς τα pin σου...δηλαδή εικόνες από διάφορες σελίδες που θέλεις να κρατήσεις....Για παράδειγμα...μπαίνεις σε ένα site ή blog ή σελίδα....και σου άρεσε  μια συνταγή και θέλεις να την κρατήσεις...κάνεις pin στην εικόνα και την αρχειοθετείς στα board σου... Όταν θελήσεις να ξαναδείς τη συνταγή σου , τη βρίσκεις στο board και βλέπεις απο ποιό blog  ή site την είδες και μπορείς να το ξαναεπισκεφτείς για να την δοκιμάσεις...Τόσο απλό...Μπορείς να ακολουθήσεις boards άλλων μελών ή να κάνεις repin κάποιες απο τις ιδέες τους...όπως και εκείνοι τις δικές σου...Υπάρχουν εκατομμύρια όμορφα πράγματα για να δεις, να φτιάξεις, να δοκιμάσεις..Υπέροχες ιδέες για κατασκευές, παιχνίδια, πάρτυ...για διακόσμηση, για διασκέδαση, για οργάνωση....Μαγεύεσαι...Τώρα πια δεν χρειάζεται να ψάχνω μέσα σε φακέλους, σημειωματάρια και αρχεία...Μπαίνω στο pinterest μου,βλέπω τις εικόνες και διαλέγω ποια συνταγή να δοκιμάσω, τι θέλω να φτιάξω για το Νικόλα, κατασκευές ...μέχρι και πως μπορώ να χρησιμοποιήσω τα κουτιά από τα δημητριακά...κι ένα σωρό άλλα όμορφα πράγματα...Εδώ μπορείτε να δείτε πως μπορείτε να το προσθέσετε στο blog σας...Δοκιμάστε το...Είναι υπέροχο...ένα τεράστιο αρχείο...με φανταστικές ιδέες που μεγαλώνει συνεχώς...Μόνο προσοχή γιατί είναι απίστευτα εθιστικό !!!!   

update: Απρίλιος 2013
Μπορείτε να μάθετε επιπλέον πληροφορίες και από τα κορίτσια του Ανθομέλι..  

You May Also Like

7 σχόλια

  1. Είναι πραγματικά πολύ εθιστικό και πολύ βολικό για να οργανώνονται ιδέες και σκέψεις :) Σε έκανα follow και καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μα πες το χριστιανη μου επιτελους και ψαχνομαι κατι μερες τωρα πως λειτουργει!! τελεια!!! τωρα πια δεν θα χανω οσα θελω να φτιαξω, ουτε θα σημειωνω τα μπλογκς σε χαρτοπετσετες!!!! thanks!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όποιος θέλει πρόσκληση μπορεί να μου στείλει email για να του στείλω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελπίδα, εσύ δεν είσαι που έκανες pin τα κουτάκια μου? Σε ευχαριστώ πολύ!
    Ενδιαφέρον site... ομολογώ ότι δεν το ήξερα, μάλλον θα γραφτώ και εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωωωω ενδιαφέρουσα η ανάρτηση σου!!!! Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωωωω ενδιαφέρουσα η ανάρτηση σου!!!! Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS