Home alone...περίπου

by - Σάββατο, Ιανουαρίου 14, 2012

in English

Αυτό το Σαββατοκύριακο ο Αντώνης πήγε στην Αθήνα για business meeting. Εγώ κι ο Νικολής μείναμε σπίτι. Ήρθε κι η μαμά μου να μείνει μαζί μας για παρέα, μιας και ήταν κι αυτή μόνη της - ο μπαμπάς μου πήγε στο χωριό. Και έχουμε και λέμε : δυο μαμάδες, δυο παιδιά και μια γιαγιά..σύνολο οι τρεις μας (χε χε). Ο μικρός χόρτασε αγκαλιές και παιχνίδια και δεν κοιμόταν με τίποτα. Στο τέλος όμως η μαμά και η κούραση κέρδισαν...(ζήτω !!!) και τον πήρε ο ύπνος για αρχη στον καναπέ. Μετά όμως τον πήρα μαζί μου στο μεγάλο κρεββάτι. Έχτισα ένα μαξιλαροτείχος από τη μεριά του, τον σκέπασα καλά καλά και κοιμηθήκαμε αγκαλίτσα...το αγόρι μου κι εγώ...τι ωραίος ύπνος... γλυκός.Μέχρι τις 7 που με ξύπνησε...Καινούρια μέρα και πάλι από την αρχή...Σήμερα θα κοιμηθούμε και πάλι αγκαλίτσα...όταν επιτέλους τον πάρει ο ύπνος....Ακούς μικρούλη; ώρα για νάνι....καληνύχτα και καλή Κυριακή !!!

You May Also Like

6 σχόλια

  1. Ναι ναι ναι ο καλύτερος ύπνος!!
    Καλό υπόλοιπο Κυριακής θα σας ευχηθώ εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστουμε πολυ πολυ....κι εσεις να εχετε μια ομορφη Κυριακη !!1

      Διαγραφή
  2. ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΙΑ!!!!!
    ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΜΩΡΑΚΙ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι όμορφη εικόνα ο μικρούλης σου να κοιμάται ήρεμος κι αποκαμωμένος από το παιχνίδι...τρυφερό!! καλημέρα

      Διαγραφή
  3. Τρυφερό όπως το περιγράφεις. Αλλά με όλο το θάρρος, προσοχή! Μην τον μάθεις έτσι γιατί όταν μεγαλώσει και δεν θα μπορεί να κοιμάται μόνος του στο δικό του κρεβάτι θα ρωτάς τί έκανες λάθος και θα ψάχνεις να βρεις τρόπους να αλλάξεις αυτήν την κατάσταση. Κοιμήσου μέρα μαζί του , όχι νύχτα! Μπορείς να τον χορτάσεις κι αλλες στιγμές. Για το καλό του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS