Happy Birthday

by - Τρίτη, Ιανουαρίου 10, 2012






  

Ο Αντώνης μου έχει σήμερα τα γενέθλιά του. Έγινε 34 το αγόρι μου. Εύχομαι να είναι πάντα γερός και δυνατός, να είναι ευτυχισμένος, λιγότερο γκρινιάρης και πολύ πολύ αισιόδοξος και τυχερός. Ξέρω αυτά τα γλυκανάλατα δεν του αρέσουν...ούτε και είναι εορταστικός τύπος...Δεν του αρέσουν καθόλου οι γιορτές ή τα γενέθλια - ούτε καν τα δικά του. Όμως εγώ που είμαι άκρως εορταστικός τύπος επιμένω ακόμα και τον γιορτάζω. Κι ας γκρινιάζει που δεν είναι μικρός πλέον και δεν θέλει τούρτες και κεριά. Εγώ του πήρα μία. Του πήρα και κερί κι ας μην το σβήσει. Γενέθλια χωρίς τούρτα γίνεται; Δε γίνεται...Κι ας μουρμουράει...εγώ τον γιορτάζω μόνη μου. Δεν του αρέσει να γιορτάζει που μεγαλώνει αλλά εγώ χαίρομαι που μεγαλώνουμε μαζί...οπότε...ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ αγάπη μου. Να σε χαίρομαι κι εγώ και το ζουζουνάκι μας...

You May Also Like

0 σχόλια

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS