Clean shopper

by - Τετάρτη, Ιανουαρίου 11, 2012




 in English

Το ξέρω ότι μερικές φορές γίνομαι εντελώς shopaholic και αγοράζω πράγματα χωρίς να το σκεφτώ ιδιαίτερα ...αλλά αυτό το πραγματάκι μου άρεσε...το είχα δει στο internet αλλά ήταν πολύ ακριβό. Λέγεται clean shopper και είναι σαν θήκη που μπαίνει στο καρότσι του super market ή του jumbo (χε χε) και κάθεται εκεί το παιδάκι. Το πήρα όχι τόσο για τα μικρόβια - αν και είναι κι αυτός ένας λόγος- αλλά για να είναι πιο άνετα ο μικρούλης μου. Στο amazon το βρήκα 31,99$ + τα μεταφορικά.Κάτι παρόμοιο έχει και το safebebe στα 35,99 ευρώ + τα μεταφορικά. Τα κορίτσια του mariaevita  το είχαν προσφορά 15 ευρώ και με τα μεταφορικά βγήκε 19.  Ήρθε σύντομα και είναι πολύ όμορφο και μαλακό. Ανυπομονώ να το δοκιμάσουμε...

You May Also Like

3 σχόλια

  1. Δοκίμασε και πες μας! Κι εμένα πάντως μου αρέσουν δυστυχώς όλα αυτά τα gadgeto-αμερικάνικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι ναι..κι εγώ είμαι εντελώς gadgetoμαμά... μ'αρέσει να ψάχνω για καινούρια πράγματα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Paidia eho ena pou den to hrisimopoio pia giati i mikri megalose!opoia thelei as enimerosei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS