Το νέο μου διαιτολόγιο

by - Τρίτη, Ιανουαρίου 10, 2012

 in English

Σήμερα το πρωί πήγα  στη διαιτολόγο και γύρισα ...50 ευρώ ελαφρύτερη... Με ζύγισε, με λιπομέτρησε και μου έκανε ένα σωρό άλλες μετρήσεις για μυική μάζα και διάφορα άλλα που δεν πολυκατάλαβα. Εμένα αυτό που με ενδιέφερε ήταν η ζυγαριά ...που έδειξε...anyway... όσο περίπου το υπολόγιζα. Αφού συζητήσαμε περί διατροφής...έφυγα με ένα σωρό χαρτια, ανάμεσα τους και το νέο πρόγραμμα διατροφής. Έχουμε και λέμε :  
  • Πρωινό : γάλα με δημητριακα και φρούτο 
  • Μεσημεριανό : κοτόπουλο ή μπιφτέκι ή μακαρόνια ή φακές ή φασολάκια ή ψάρι, με σαλάτα, μια φέτα ψωμί και ένα φρούτο  
  • Βραδινό: γάλα με δημητριακά ή γιαούρτι ή τοστ και ένα φρούτο    
Περίπου τέτοιες είναι όλες οι δίαιτες που έχω δει ή έχω κάνει. Νομίζω οτι το πιό σημαντικό είναι η δύναμη της θέλησης. Αυτό που με δυσκολεύει είναι το νερό. Πρέπει να πίνω πολύ κι εγώ δεν είμαι του νερού. Μπορεί να περάσει και ολόκληρη μέρα χωρίς να πιώ σταγόνα. Αλλά είπαμε θα το παλέψω. Την άλλη Τρίτη θα ξαναπάω να με μετρήσει ξανά. Ας ελπίσουμε οτι  θα έχω χάσει κάτι...Καλό μου κουράγιο....!!!!
                                                                                                                                           


You May Also Like

2 σχόλια

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS