Να' μαι κι εγώ ...

2:04:00 π.μ. 22 Comments A+ a-


Σκέφτομαι εδώ και ώρα πως να ξεκινήσω, τι να πω... Το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι το "γειά.. είμαι η Ελπίδα και καλώς σας βρήκα στη blogoγειτονιά. Έλεγα να φτιάξω κι εγώ το δικό μου blog εδώ και καιρό αλλά μια το ένα μια το άλλο το παραμελούσα. Αυτό θα είναι το δικό μου σημειωματάριο με τις σκέψεις μου και τις περιπέτειές μου - τις δικές μου και των αγοριών μου-, όλα όσα βρίσκω και μ'αρεσει να κάνω και να βλέπω και να ακούω. 
Είμαι η Ελπίδα λοιπόν κι έχω δύο αγόρια...Το μεγάλο μου αγόρι είναι ο αντρούλης μου, που δεν προβλέπω να μεγαλώνει ποτέ και το μικρούτσικο αγοράκι μου είναι ο Νικόλας μου, που είναι 8 μηνών και 18 ημερών και 2 ωρών..χε χε
Τα αγόρια μου κοιμούνται και τα δύο. Ο μεγάλος στο κρεββάτι μας κι ο μικρός στη κούνια του. Κι εγώ εδώ στο σαλόνι... να γράφω και να σερφάρω.
Καληνύχτα λοιπόν. Πάω να φιλήσω τον μικρούλη μου και να αγκαλιάσω το αντρούλη μου. 


22 σχόλια

Write σχόλια
kathycallie
AUTHOR
18 Ιανουαρίου 2012 - 10:47 π.μ. delete

Καλή αρχή! Θα τα λέμε!

Reply
avatar
Dimitra
AUTHOR
27 Οκτωβρίου 2012 - 7:02 μ.μ. delete

boys will be boys! τα ίδια λέω και εγώ για τον άντρα μου. Ένα μεγάλο παιδί! Πολύ όμορφο το blog σου Ελπίδα.

Reply
avatar
16 Ιανουαρίου 2015 - 11:26 π.μ. delete

Ελπίδα τέλειο το blog! Αχ, αυτοί οι άντρες δεν μεγαλώνουν ποτέ (και ας έχω έναν εγώ - τον σύζυγο) γιατί εμείς έχουμε κόρες!
Σε φιλώ!

Reply
avatar
giota pamicha
AUTHOR
16 Ιανουαρίου 2015 - 12:24 μ.μ. delete

καπως ετσι και εγω ξεκινησα! βρε ελπιδα ποσο ειναι ο νικολας! περιπου 3.5;; εγω τοτε ημουν εγκυος στον Γιαννη

Reply
avatar
16 Ιανουαρίου 2015 - 2:51 μ.μ. delete

Χαίρομαι που σε γνωρίζω Ελπίδα!!! Κι εγώ στην ίδια ακριβώς κατάσταση! Με ένα μεγάλο και ένα μικρό παιδί! Μάλιστα τα μικρά μας πρέπει να έχουν διαφορά γύρω στους 2-3 μήνες! Έρχομαι από το link party Mama Relax! Θα τα ξαναπούμε σίγουρα! Φιλιά πολλά!!!

Reply
avatar
des tzav
AUTHOR
16 Ιανουαρίου 2015 - 3:30 μ.μ. delete

Ελπίδα εγω συνηθίζω να λέω: Μεγάλωσα με τρια κορίτσια (αδελφές) και μεγαλώνω τρια αγόρια... εκ των οποίων τα δυο τα γεννησα!
Από το παρτυ και εγώ, πολύ τρυφερή η πρώτη σου ανάρτηση!

Reply
avatar
M Koutsom
AUTHOR
16 Ιανουαρίου 2015 - 9:43 μ.μ. delete

Όμορφη η πρώτη σου ανάρτηση Ελπίδα μου! Πώς νιώθεις μετά από τόσα χρόνια, ως μαμά-blogger? Φιλάκια από το πάρτι της Μαρθούλας έρχομαι...

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
17 Ιανουαρίου 2015 - 10:00 μ.μ. delete

ευχαριστω Ειρηνη μου!! πολλα φιλια

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
17 Ιανουαρίου 2015 - 10:00 μ.μ. delete

Κατι παραπανω απο 3,5 Γιωτα μου!! Απριλιο έχει γενεθλια..

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
17 Ιανουαρίου 2015 - 10:01 μ.μ. delete

καλως ηρθες στο σπιτακι μου Αναστασια μου!! πολλα φιλια

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
17 Ιανουαρίου 2015 - 10:01 μ.μ. delete

ναι βρε παιδι μου.. δεν θα μεγαλωσουν ποτε οι αντρες μας τελικα..χαχαχα...

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
17 Ιανουαρίου 2015 - 10:02 μ.μ. delete

ευχαριστω Μαρακι μου... Δεν ηξερε που πανε τα τεσσερα οταν ξεκινησα... Και τωρα δεν το αλλαζω με τιποτα!!! φιλια

Reply
avatar
diapergifts
AUTHOR
17 Ιανουαρίου 2015 - 11:16 μ.μ. delete

Πολύ ωραία η πρώτη σου ανάρτηση και όλο το μπλογκ βέβαια! Και εγώ δυο αγοράκια έχω...
Από το πάρτυ έρχομαι και εγώ.

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
18 Ιανουαρίου 2015 - 10:28 π.μ. delete

ευχαριστω πολυ!!Να χαιρεσαι κι εσυ τα παιδακια σου!!

Reply
avatar
18 Ιανουαρίου 2015 - 11:39 π.μ. delete

Ελπιδα, εχω περασει αρκετες φορες απο blogσπιτάκι σου. εχεις το αγαπημενο μου ονομα( ετσι βγάλαμε και τη μια μας παραμυθένια, επειδη μας αρεσε)
φιλια
oiparamythenies
απο παρτυ mamarelax

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
18 Ιανουαρίου 2015 - 3:33 μ.μ. delete

ευχαριστω Καιτη μου!! Να χαιρεσαι κι εσυ την οικογενεια σου!! πολλα φιλια

Reply
avatar
mtrg
AUTHOR
18 Ιανουαρίου 2015 - 7:23 μ.μ. delete

Καλή αρχή αν και δηλώνω φανατικη του blog σου!!!έρχομαι Από το πάρτυ του mama relax

Reply
avatar
19 Ιανουαρίου 2015 - 9:14 μ.μ. delete

Μου άρεσαν πολύ οι πρώτες σου λέξεις...έτσι απλά. Ένιωσα την γλυκιά αμηχανία σου και θυμήθηκα την δικιά μου.

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
21 Ιανουαρίου 2015 - 11:42 μ.μ. delete

:) ευχαριστω Χριστίνα μου!!

Reply
avatar