Να' μαι κι εγώ ...

by - Κυριακή, Ιανουαρίου 08, 2012


Σκέφτομαι εδώ και ώρα πως να ξεκινήσω, τι να πω... Το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι το "γειά.. είμαι η Ελπίδα και καλώς σας βρήκα στη blogoγειτονιά. Έλεγα να φτιάξω κι εγώ το δικό μου blog εδώ και καιρό αλλά μια το ένα μια το άλλο το παραμελούσα. Αυτό θα είναι το δικό μου σημειωματάριο με τις σκέψεις μου και τις περιπέτειές μου - τις δικές μου και των αγοριών μου-, όλα όσα βρίσκω και μ'αρεσει να κάνω και να βλέπω και να ακούω. 
Είμαι η Ελπίδα λοιπόν κι έχω δύο αγόρια...Το μεγάλο μου αγόρι είναι ο αντρούλης μου, που δεν προβλέπω να μεγαλώνει ποτέ και το μικρούτσικο αγοράκι μου είναι ο Νικόλας μου, που είναι 8 μηνών και 18 ημερών και 2 ωρών..χε χε
Τα αγόρια μου κοιμούνται και τα δύο. Ο μεγάλος στο κρεββάτι μας κι ο μικρός στη κούνια του. Κι εγώ εδώ στο σαλόνι... να γράφω και να σερφάρω.
Καληνύχτα λοιπόν. Πάω να φιλήσω τον μικρούλη μου και να αγκαλιάσω το αντρούλη μου. 


You May Also Like

22 σχόλια

  1. boys will be boys! τα ίδια λέω και εγώ για τον άντρα μου. Ένα μεγάλο παιδί! Πολύ όμορφο το blog σου Ελπίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελπίδα τέλειο το blog! Αχ, αυτοί οι άντρες δεν μεγαλώνουν ποτέ (και ας έχω έναν εγώ - τον σύζυγο) γιατί εμείς έχουμε κόρες!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καπως ετσι και εγω ξεκινησα! βρε ελπιδα ποσο ειναι ο νικολας! περιπου 3.5;; εγω τοτε ημουν εγκυος στον Γιαννη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαίρομαι που σε γνωρίζω Ελπίδα!!! Κι εγώ στην ίδια ακριβώς κατάσταση! Με ένα μεγάλο και ένα μικρό παιδί! Μάλιστα τα μικρά μας πρέπει να έχουν διαφορά γύρω στους 2-3 μήνες! Έρχομαι από το link party Mama Relax! Θα τα ξαναπούμε σίγουρα! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελπίδα εγω συνηθίζω να λέω: Μεγάλωσα με τρια κορίτσια (αδελφές) και μεγαλώνω τρια αγόρια... εκ των οποίων τα δυο τα γεννησα!
    Από το παρτυ και εγώ, πολύ τρυφερή η πρώτη σου ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι βρε παιδι μου.. δεν θα μεγαλωσουν ποτε οι αντρες μας τελικα..χαχαχα...

      Διαγραφή
  6. Όμορφη η πρώτη σου ανάρτηση Ελπίδα μου! Πώς νιώθεις μετά από τόσα χρόνια, ως μαμά-blogger? Φιλάκια από το πάρτι της Μαρθούλας έρχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Μαρακι μου... Δεν ηξερε που πανε τα τεσσερα οταν ξεκινησα... Και τωρα δεν το αλλαζω με τιποτα!!! φιλια

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία η πρώτη σου ανάρτηση και όλο το μπλογκ βέβαια! Και εγώ δυο αγοράκια έχω...
    Από το πάρτυ έρχομαι και εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελπιδα, εχω περασει αρκετες φορες απο blogσπιτάκι σου. εχεις το αγαπημενο μου ονομα( ετσι βγάλαμε και τη μια μας παραμυθένια, επειδη μας αρεσε)
    φιλια
    oiparamythenies
    απο παρτυ mamarelax

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Καιτη μου!! Να χαιρεσαι κι εσυ την οικογενεια σου!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  9. Καλή αρχή αν και δηλώνω φανατικη του blog σου!!!έρχομαι Από το πάρτυ του mama relax

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου άρεσαν πολύ οι πρώτες σου λέξεις...έτσι απλά. Ένιωσα την γλυκιά αμηχανία σου και θυμήθηκα την δικιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS