Birthday girl !!!

by - Παρασκευή, Ιανουαρίου 27, 2012

in English

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου !!! Είναι και τα πρώτα μου γενέθλια σαν μαμά !!! Είμαι 34 χρονών !!! Τι περίεργο που μου φαίνεται το 34...Ίσως είναι που μερικές φορές νιώθω 24 για αυτό ...χε χε..Δεν με πειράζει που μεγαλώνω...ίσως και γι'αυτό... Μου αρέσουν τα γενέθλια.. Ιδίως τα δικά μου...Πάντα τα γιόρταζα φαντασμαγορικά...έξω, με φίλους, με ποτάκια, χορό...Τα γιόρταζα τριήμερο -όπως τα πανηγύρια χε χε- πριν, ανήμερα, και την επόμενη ημέρα...Γλέντια τρικούβερτα...Κι έχω και τις φωτογραφίες απόδειξη για να τα θυμάμαι...Πάντα έχω τούρτα στα γενέθλιά μου και πάντα σβήνω κερί και κάνω ευχή...Παιδικό ε; Δεν πειράζει εμένα μ' αρέσει.... 
Φέτος έσβησα το κεράκι μου με το Νικόλα μου αγκαλιά...


Συνήθως η τούρτα μου είναι black forest - η αγαπημένη μου - αλλά φέτος την έφτιαξα εγώ,θεική σοκολάτα !!! Δεν βγήκε βέβαια όπως έπρεπε αλλά δεν είχα και πολύ χρόνο να την κάνω καλύτερη...Την συνταγή την βρήκα εδώ... 34 λοιπόν και πάω στα 35...Ανυπομονώ να δω τι θα μου φέρουν τα 34...Τα 32 έφεραν το γάμο μου, τα 33 το Νικόλα μου...τι να μου φέρουν άραγε τα 34... Φέτος δεν το γιόρτασα μεγαλοπρεπώς...που καιρός για τέτοια...Όμως όπως και να 'χει σήμερα είναι η μέρα μου...έσβησα το κεράκι μου, γέμισα ευχές και αγκαλιές από ένα σωρό κόσμο που αγαπώ και μ' αγαπάει..Πήγα γλυκάκια στο φροντιστήριο για να κεράσω τα κορίτσια...και γκοφρέτες για τα πιτσιρικάκια μου...που μου τραγούδησαν "happy birthday" σε άπταιστη αγγλική !!!! Και τώρα χαλαρώνω στον καναπέ μου...με το Νικολή μου να κοιμάται δίπλα μου...και σκέφτομαι ότι από αύριο όταν με ρωτάνε πόσο χρoνών είμαι θα λέω: 34 ...

You May Also Like

7 σχόλια

  1. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!!!!!!!!ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΝ ΧΘΕΣ ΘΥΜ ΤΑ 3Ο ....ΚΑΙ ΤΩΡΑ 37!!!!!!!!!!ΑΧ!!!!!!!!ΚΑΙ ΝΟΜ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ 23 ...ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά γλυκιά μανούλα...η τουρτίτσα σου υπέροχη με το μικρό της κεράκι!! Κι ο μπόμπιρας σου φανταστικός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά Ελπίδα με υγεία και καλοπέραση! Πάντα χαρές!
    Καλό ΣΚ και φιλιά στο ξανθούτσικο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια !!!! κι εσείς οτι επιθυμείτε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά Ελπίδα!Να είσαι πάντα χαμογελαστή και να σβήνεις πάντα τα κεράκια σου με τους λατρεμένους σου αγκαλιά.Καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρονια σου πολλα κοριτσακι... Οτι επιθυμεις και να χαιρεσαι το παιδακι σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς σε βρήκα Ελπίδα!Χρόνια πολλά καλά και ευτυχισμένα!!!!Να σου πω και εγώ πάντα σβήνω τούρτα και κάνω ευχή!Ο μικρός σου είναι μια γλύκα!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS